Od lutego nowy Shape

Główne zmiany dotyczą layoutu, formatu i papieru na którym wydawany jest magazyn Shape

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magazyn Shape (Hearst - Marquard Publishing), który wydawany jest Polsce od kwietnia 2000 roku, od marcowego numera ulegnie przeobrażeniu. Szczególnie widoczne zmiany zostały wprowadzone w layoucie magazynu, jego formacie i papierze. Pismo ukaże się na rynku 27 lutego, w nakładzie 50 000 egzemplarzy.

Shape adresowany będzie do wszystkich kobiet, które dbają nie tylko o ciało i sprawność fizyczną, ale również o swoje wnętrze, dobre samopoczucie, które chcą modnie wyglądać, zdrowo jeść i żyć. Nowa naczelna magazynu Voyage - Anna Ibisz, chce aby pismo stało się bardziej uniwersalne i przystępne dla czytelniczek i żeby każda kobieta zawsze znalazła w nim coś interesującego dla siebie. Dlatego też magazyn zostanie podzielony na 6 sekcji tematycznych: uroda, fitness, psyche, moda, zdrowie i kuchnia. Planowane rubryki będą stałym elementem pisma.

Do numeru marcowego dołączony zostanie również prezent dla czytelniczek, mydło w płynie St. Ives (150 ml) o różnych zapachach.

Wydanie to wspierane będzie kampanią na citylightach przystankowych w Warszawie oraz w prasie (Wysokie Obcasy, Poradnik Domowy, Olivia, Cosmopolitan).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day