„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi

Wystartowała kampania promująca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2015. Akcja, przygotowana i realizowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Bluerank i CCIG, jest prowadzona pod hasłem „Odkryj okazje”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi

W reklamach prezentowane są warunki promocyjne dotyczące sprzedaży auto z 2013 roku najpopularniejszych modeli Mitsubishi: ASX, Outlander i Lancer. Kampania zachęca do odwiedzania salonów dealerskich firmy i umawiania się na jazdy próbne. Na potrzeby akcji z uruchomiono infolinię, dzięki której z każdą osobą, która wyrazi zainteresowanie ofertą wyprzedażową, skontaktuje się konsultant, który udzieli dalszych wskazówek i umówi potencjalnego klienta na rozmowę, czy jazdę testową.

Działania reklamowe obejmują radio (spoty 30- i 15-sekundowe m.in. w Radiu Zet, Radiu Chilli, Radiu Rock i Radiu Złote Przeboje), internecie (Onet, Interia, WP.pl, portale społecznościowe) oraz prasę.

Kreacją reklam zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, za działania w internecie odpowiada agencja Bluerank, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Za obsługę infolinii odpowiada firma CCIG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu