Celem kampanii jest przekonanie kierowców do zakupuubezpieczenia i motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu zAXA Ubezpieczenia za pośrednictwem linii telefonicznej.
Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji odpowiedzialnajest agencja TBWA\. Agencja przygotowała spot telewizyjny wformacie animacji rysunkowej połączonej ze zdjęciami filmowymi.Autorem ilustracji jest Bartek Minkiewicz a reżyserem spotuSebastian Pańczyk.
Działania komunikacyjne obejmują telewizję, a za planowanie izakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media DirectionOMD.
Kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia
cel kampanii: Informacyjnaklient: Avanssurprzedstawiciel klienta: Agnieszka Dąbrowskaagencja: TBWA\przedstawiciel agencji: Paweł Juradyrektor kreatywny: Paweł Borowskidyrektor artystyczny: Anita Kotlińskacopywriter: Czesław Plawgo, Tomasz Gazdareżyseria: Sebastian Pańczykstudio: OPUS FILMmedia: Media Direction OMD.czas trwania: 15''











