Ofensywa telewizyjna AXA Ubezpieczenia (wideo)

23 sierpnia rozpoczęła się kampania telewizyjna AXA Ubezpieczeniaprzygotowana przez agencję TBWA\.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest przekonanie kierowców do zakupuubezpieczenia i motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu zAXA Ubezpieczenia za pośrednictwem linii telefonicznej.

Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji odpowiedzialnajest agencja TBWA\. Agencja przygotowała spot telewizyjny wformacie animacji rysunkowej połączonej ze zdjęciami filmowymi.Autorem ilustracji jest Bartek Minkiewicz a reżyserem spotuSebastian Pańczyk.

Działania komunikacyjne obejmują telewizję, a za planowanie izakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media DirectionOMD.

Kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia

cel kampanii: Informacyjnaklient: Avanssurprzedstawiciel klienta: Agnieszka Dąbrowskaagencja: TBWA\przedstawiciel agencji: Paweł Juradyrektor kreatywny: Paweł Borowskidyrektor artystyczny: Anita Kotlińskacopywriter: Czesław Plawgo, Tomasz Gazdareżyseria: Sebastian Pańczykstudio: OPUS FILMmedia: Media Direction OMD.czas trwania: 15''

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?