450 tys. widzów widowiska „Jest okazja”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Nowy program „Jest okazja” ogląda średnio zaledwie 446 tys. osób, ale jego widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
450 tys. widzów widowiska „Jest okazja”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Widowisko „Jest okazja” nadawane jest na antenie TVP2 w co drugi piątek o godz. 22.20, począwszy od 10 marca br. Jego średnia oglądalność do 7 kwietnia br. wyniosła 446 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 4,38 proc. w grupie 4+, 3,08 proc. w 16-49 i 4,11 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia audycji rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 366 tys. widzów, drugi - 472 tys., a trzeci - 506 tys.

 

grafika

TVP2 w paśmie nadawania programu „Jest okazja” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 9,96 proc. Drugi jest TVN (również pasmo filmowe; 8,33 proc. udziału), a trzeci - Polsat (filmy i Gala KSW 38; 7,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN. Dwójka również w tym ujęciach jest czwarta.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-o-polskie-przeboje ##

grafika

„Jest okazja” to widowisko o charakterze kulturalno-rozrywkowym, które prowadzi Tomasz Tylicki. W każdym odcinku widzowie oglądać mogą benefis innego artysty, a także wybrane kulisy jego życia prywatnego, nieznane fakty z biografii i związane z nim anegdoty.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej