„Ojciec Mateusz” miażdży konkurencję

Piąty sezon serialu „Ojciec Mateusz” ogląda średnio 5,66 mln widzów. TVP1 w trakcie emisji tej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.

Kamil Sokołowski
Kamil Sokołowski
Udostępnij artykuł:

Czwartkowe premiery "Ojca Mateusza" (20.25 - TVP 1) mają średnio 34,3 proc. udziału w grupie 4+ oraz 27,84 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 30,07 proc. i 24,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Dużą popularnością cieszą się także niedzielne powtórki (17.30 - TVP 1). Dwa pierwsze odcinki zobaczyło 4,5 mln widzów (32,73 proc. i 25,45 proc. udziału odpowiednio w 4+ i 16-19). Przed rokiem powtórki miały jednak 5,07 mln widzów i 37,31 proc. udziału.  

grafika

Jedynka podczas emisji premier serialu jest zdecydowanym liderem rynku. Druga pozycja przypada TVN z 2,93 mln widzów (17,73 proc. udziału). Podium zamyka Dwójka (1,76 mln widzów i 10,66 proc. udziału). 

„Ojca Mateusza” chętnie oglądają kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast. 

 

''Ojciec Mateusz" to polska wersja włoskiego hitu "Don Matteo". Serial emitowany jest od grudnia 2008 roku. Za produkcję odpowiada wchodząca w skład ATM Grupy, spółka Baltmedia.

Kamil Sokołowski
Autor artykułu:
Kamil Sokołowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej