„Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji

Ósmy sezon „Ojca Mateusza” ogląda niemal tyle samo widzów, co nadawaną rok wcześniej szóstą serię produkcji. TVP1 w paśmie nadawania serialu zdecydowanie wygrywa z konkurencją. Zajmujący drugie miejsce w rynku TVN gromadzi o połowę widzów mniej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pokazane w czwartki cztery pierwsze odcinki ósmej edycji „Ojca Mateusza” obejrzało średnio 5,05 mln widzów przy udziale wynoszącym 33 proc. w grupie 4+ i 26,06 proc. w komercyjnej 16-49. Nadawane rok wcześniej pierwsze odcinki szóstego sezonu produkcji miały 5,07 mln oglądających (ich udział wynosił odpowiednio 33,18 proc. i 25,09 proc.)

W czasie nadawania serialu Jedynka jest zdecydowanym liderem rynku. Na drugim miejscu z udziałem na poziomie 16,48 proc. znajduje się kanał TVN, nadający wtedy seriale „Na Wspólnej” i „W11 - Wydział Śledczy”. Dalej plasują się: Polsat (9,69 proc.; „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, „Hotel 52”) i TVP2 (8,18 proc.; „Barwy szczęścia”, „Kabaretowy Klub Dwójki”). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Serial „Ojciec Mateusz” można oglądać w czwartki o 20.25 w TVP1.

grafika

“Ojciec Mateusz” / fot. Marzena Stokłosa/TVP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska