OK Human przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną Clovin

Polski producent chemii gospodarczej Clovin wybrał agencję OK Human do współpracy strategiczno-kreatywnej. Wcześniej obsługą w tym zakresie zajmowała się FCB&theMilkman.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
OK Human przejmuje obsługę strategiczno-kreatywną Clovin

Agencję OK Human założyły Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, które odeszły z agencji FCB&theMilkman - i to właśnie ta agencja obsługiwała wcześniej firmę Clovin.

- Po paśmie sukcesów jakie osiągnęliśmy wspólnie z Małgorzatą Drozdowską i Agnieszką Klimczak (założycielki OK Human – przyp.) od początku naszej współpracy – Communication of the Year KTR w zeszłym roku, Klient Roku w Innovation, poczwórny finał w Cannes Lions, najwyżej oceniona reklama TV w KTR w 2023, Złote Effie w Polsce i jedyna polska kampania nagrodzona złotem na Effie Awards Europe w 2023r., było dość oczywiste, że chcemy współpracować z zespołem, który stoi za tymi sukcesami – mówi Bartosz Woźnicki wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Clovin.

- Kreatywność to ludzie, którzy stoją za kampaniami, zarówno po stronie agencji jak i klienta. Cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak wyjątkowymi klientami, którzy szukają nowych dróg poza utartymi szlakami komunikacji. Jesteśmy dumne z lokalnych, europejskich i światowych sukcesów Clovin, ale równie dumne, że stworzona przez nas reklama proszku do prania jest hitem youtuba z oglądalnością 95% do 60 sekundy. Kreatywność to nie tylko nagrody, ale przede wszystkim efektywność – mówi Małgorzata Drozdowska, co-owner w OK Human.

Umowę zawarto bez przetargu na czas nieokreślony. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu