Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Oleju Kujawskiego, produkowanego przez ZT Kruszwica. Akcję przygotowały PZL, Starcom i Timecode Film Production.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo

W telewizji i internecie trwa kampania oleju Kujawskiego tłoczonego na zimno (ZT „Kruszwica”.). Promocja jest wspierana billboardami sponsorskimi, których koncepcja została opracowana przez Agencję PZL, a za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Timecode Film Production.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olej-kujawski-rzepak-kontrola-jakosci-reklama ##

- W pięknym obrazie zaplanowanym przez PZL i zrealizowanym przez Timecode udało się zakląć sedno linii olejów Kujawski tłoczonych na zimno, przedstawić różnorodność ich zastosowań oraz przedstawić benefity produktowe - powiedział Sławek Kozłowski, brand manager Oleju Kujawskiego.

Media w kampanii sponsoringowej zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za zdjęcia foodowe odpowiadał Jacek Kędzierski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe