On Board PR i Think Kong to teraz On Board Think Kong

Agencje On Board PR i Think Kong działają od teraz pod wspólną marką On Board Think Kong (OBTK) i integrują ofertę. Kierują nią Norbert Ofmański i Norbert Kilen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
On Board PR i Think Kong to teraz On Board Think Kong

Połączenie obu agencji wynika z trwającej od kilku lat pełnej integracji oferty public relations, social media oraz content & SEO. Zespół tworzy obecnie ponad 50 konsultantów PR, content designerów, specjalistów SM, analityków contentu, SEO-wców oraz grafików, którzy specjalizują się w komunikacji korporacyjnej, social media oraz tworzeniu i pozycjonowaniu treści w wyszukiwarkach.

Trzon usług On Board Think Kong tworzą public relations, social media, content & SEO.

- Od lat wiele z projektów realizowaliśmy wspólnie. Z punktu widzenia naszych klientów dwie odrębne marki bywały jednak mylące. I nienaturalne, bo i tak od zawsze wierzymy, że oddzielanie działań social od contentowych czy PR nie ma dużego sensu. Dla naszych klientów w praktyce to połączenie oznacza większą efektywność wydatków na realizowane projekty nawet o 20-30 procent  - mówi Norbert Kilen, partner On Board Think Kong.

Norbert Ofmański i Norbert Kilen partnerami On Board Think Kong

Na czele On Board Think Kong stoją partnerzy - Norbert Ofmański (kierujący wcześniej agencją On Board PR) oraz Norbert Kilen (dotychczas szef Think Kong).

On Board Think Kong jest częścią międzynarodowej sieci public relations ECCO Network. W portfolio klientów agencji są takie firmy jak NN Investment Partners, Coca-Cola, Asus, Tommee Tippee, MetLife, Optima, PFR Nieruchomości, L’Oréal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu