One House z kampanią promującą Zatorland

Agencja mediowa One House odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w nowej kampanii promującej Zatorland –  największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
One House z kampanią promującą Zatorland

Celem kampanii jest promocja Zatorlandu oraz zwiększenie sprzedaży biletów do parku w kluczowym sezonie letnim, w szczególności wśród rodzin z dziećmi.

Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą One House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie i śląskie.

Działania obejmują emisję 30- i 15-sekundowych spotów w lokalnych stacjach radiowych o najwyższych wynikach słuchalności w regionie. 

– To już kolejna kampania realizowana wspólnie z SoBright dla Zatorlandu, co tylko potwierdza skuteczność naszego modelu współpracy. Wcześniej odpowiadaliśmy m.in. za działania radiowe, telewizyjne oraz kampanie OOH – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House. – Dzięki znajomości lokalnego rynku i doświadczeniu w planowaniu mediów, jesteśmy w stanie efektywnie dotrzeć do właściwych odbiorców w odpowiednim czasie – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?