One House z kampanią promującą Zatorland

Agencja mediowa One House odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w nowej kampanii promującej Zatorland –  największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
One House z kampanią promującą Zatorland

Celem kampanii jest promocja Zatorlandu oraz zwiększenie sprzedaży biletów do parku w kluczowym sezonie letnim, w szczególności wśród rodzin z dziećmi.

Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą One House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie i śląskie.

Działania obejmują emisję 30- i 15-sekundowych spotów w lokalnych stacjach radiowych o najwyższych wynikach słuchalności w regionie. 

– To już kolejna kampania realizowana wspólnie z SoBright dla Zatorlandu, co tylko potwierdza skuteczność naszego modelu współpracy. Wcześniej odpowiadaliśmy m.in. za działania radiowe, telewizyjne oraz kampanie OOH – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House. – Dzięki znajomości lokalnego rynku i doświadczeniu w planowaniu mediów, jesteśmy w stanie efektywnie dotrzeć do właściwych odbiorców w odpowiednim czasie – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu