Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)

Serwisy Grupy Onet-RASP notują zdecydowanie najwięcej odtworzeń treści audio i wideo, wyprzedzając pod tym względem Grupę Wirtualna Polska i Grupę Allegro-GG. Wśród poszczególnych stron liderem jest Onet.tv przed WP.pl, a przez najdłuższy czas internauci korzystają z takich treści w serwisach stacji radiowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że w marcu br. na stronach Grupy Onet-RASP z materiałów audio i wideo skorzystało 5,39 mln internautów (każdy średnio przez 2 minuty i 15 sekund), wykonując 128,2 mln odtworzeń krajowych, w tym 5,4 mln mobilnych. W porównaniu ze styczniem br. (zestawianie z danymi z lutego jest mniej miarodajne, a przed rokiem nie prowadzono jeszcze takiego pomiaru) było to o 3,5 mln odtworzeń więcej i minimalnie więcej (o 2,2 tys.) użytkowników.

Serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 4,29 mln użytkowników i 78,3 mln odtworzeń krajowych treści audio i wideo. W skali dwóch miesięcy to spadek o 412,3 tys. użytkowników i 451,6 tys. odtworzeń.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-marcu-2015-roku ##

Na stronach Grupy Allegro-GG przeciętny użytkownik treści audio i wideo korzystał z nich przez 48:33 minuty, w serwisach Grupy Interia.pl - przez 22:53 minuty, a w serwisach Grupy ZPR Media - przez godzinę i 14:22 minuty. Tak wysokie wyniki w porównaniu ze stronami innych wydawców biorą się głównie z korzystania z treści audio. Do Grupy Allegro-GG należało dotychczas radio internetowe Open.fm (sprzedane właśnie Grupie Wirtualna Polska - więcej o tym), do Interii - serwisy rozgłośni z Grupy RMF, a do ZPR Media - witryny stacji Eska i VOX FM.

Wśród serwisów liderem pozostał Onet.tv, w którym 4,48 mln internautów (92,1 tys. więcej niż w styczniu) wykonało 99,03 mln odtworzeń treści audio i wideo (wzrost o 6,07 mln), a każdy korzystał z nich średnio przez minutę i 21 sekund. WP.pl zanotowała 3,9 mln użytkowników i 61,77 mln odtworzeń (to odpowiednio o 250,3 tys. mniej 3,9 mln więcej).

Na Open.fm 321,1 tys. internautów wykonało 30,35 mln krajowych odtworzeń treści audio i wideo (to średnio aż 94,5 na odwiedzającego), a każdy korzystał z nich przeciętnie przez 48 minut i 33 sekundy. W przypadku Czaterii (należącej do Grupy Interia.pl) średnia liczba odtworzeń na użytkownika wyniosła 160,4.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/interia-wyprzedzila-gazete-pl-w-mobile-u-liderem-allegro-z-gg-przed-wirtualna-polska-i-onetem-z-rasp ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję