Blogi kulinarne w bożonarodzeniowej kampanii margaryny Optima

W ramach świątecznych aktywności firma Bunge Polska wspiera markę margaryn Optima akcją z wykorzystaniem blogów kulinarnych. Za jej realizację odpowiada agencja Clickad Interactive.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blogi kulinarne w bożonarodzeniowej kampanii margaryny Optima

Działania promujące markę prowadzone we współpracy z takimi blogami, jak MniamMniam.pl, Kuchnia Agaty, Olga Smile i Magiczny Składnik.

Akcja propaguje ideę świąt, które mogą być jednocześnie smaczne i zdrowe. Marka zaprosiła kulinarnych blogerów do stworzenia zdrowszych wariantów wigilijnych i świątecznych potraw. Influencerzy zaproponowali 12 dań w nowych odsłonach, ich przepisy prezentowane są codziennie na optymalnewybory.pl, profilu na Facebooku oraz na blogach kulinarnych.

Za koncepcję i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja Clickad Interactive.

Akcja jest promowana mailingiem wysyłanym do osób interesujących się kulinariami oraz w wyszukiwarce Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy