Reklama2025-05-14

Agencja Opus B wygrała przetarg Frisco

materiały prasowemateriały prasowe

Opus B została nową agencją strategiczno-kreatywną Frisco, platformy zakupów spożywczych online. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki oraz opracowanie platformy komunikacji na lata 2025-2027.  

W ramach współpracy agencja przygotuje komunikację wizerunkową i produktową marki. Działania obejmą swoim zasięgiem polski rynek.

– Przed nami intensywne miesiące pracy związane z wdrożeniem nowej platformy – mówi Klaudia Cieślak, client service director w Opus B.  

Frisco.pl to platforma zakupów spożywczych online, która swoje usługi świadczy na terenie m.in. Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Katowic. Należy do holdingu Eurocash.

Autor:Kinga Walczyk

Więcej informacji:Opus B, Eurocash, Frisco, przetarg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter