Orange będzie reklamować Małgorzata Kożuchowska

Według nieoficjalnych informacji w nowej kampanii reklamowej Orange wystąpi Małgorzata Kożuchowska. Reklamy mają nawiązywać do serialu „Rodzinka.pl”, w którym od kilku lat gra aktorka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jak podał serwis Afterparty.pl, kampania reklamowa Orange z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej ruszy we wrześniu. Spoty telewizyjne będą utrzymane w konwencji serialu TVP2 „Rodzinka.pl”, w którym Kożuchowska występuje od kilku lat u boku m.in. Tomasza Karolaka.

Przedstawiciele Orange Polska nie potwierdzają na razie tej informacji ani nie ujawniają, którą usługę operatora będzie reklamować aktorka. - Nie komentujemy naszych planów ani działań marketingowych - ucina Wojciech Jabczyński, rzecznik telekomu.

Orange Polska od ponad roku współpracuje z Martyną Wojciechowską, która reklamuje wakacyjne usługi sieci związane z roamingiem (przeczytaj więcej o tegorocznej kampanii). Ponadto operator jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski może wykorzystywać w swojej komunikacji wizerunek jej zawodników - od kilku dni emitowany jest spot z Robertem Lewandowskim, Jakubem Błaszczykowskim i Wojciechem Szczęsnym (obejrzyj go i przeczytaj o towarzyszącym mu zamieszaniu).

W branży telekomunikacyjnej zdecydowanie najmocniej na znane osoby w komunikacji marketingowej postawił w ostatnim czasie Play. Od początku br. w reklamach tej sieci wystąpili Kuba Wojewódzki, Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka, Maciej Stuhr, Czesław Mozil, Marcin Prokop, Małgorzata Socha i Kamil Bednarek. Co ciekawe, z ich niewielkiej popularności na Facebooku naśmiewali się niedawno Serce i Rozum, animowani bohaterowie reklam Orange (zobacz ten spot). Natomiast Maciek Rock wiosną br. jako „tani celebryta” reklamował Plus na Kartę (przeczytaj więcej i obejrzyj to), a w nowej kampanii wystąpi wspólnie ze zwycięzcami konkursu internetowego tej sieci (więcej na ten temat).

Małgorzata Kożuchowska do tej pory reklamowała głównie produkty kosmetyczne i odzieżowe - od prawie roku jest twarzą marki odzieży kobiecej Aryton (więcej na ten temat). „Forbes Polska” określił wartość marketingową aktorki na 400 tys. zł, co dało jej 42. miejsce w tegorocznym rankingu 100 polskich gwiazd najcenniejszych dla reklamodawców (zobacz całe zestawienie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję