Orlen sponsorem piłkarzy Wisły Płock

PKN Orlen kolejny sezon będzie sponsorem strategicznym Wisły Płock.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

PKN Orlen powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. Koncern do 2007 roku był właścicielem klubu. Po przerwie powrócił do współpracy z Wisłą Płock zostając w 2016 roku sponsorem głównym, a od 2018 sponsorem strategicznym Wisły Płock. 

Orlen jako sponsor będzie promowany na koszulkach meczowych piłkarzy Wisły Płock i na stadionie klubu.

W ramach wcześniejszych umów piłkarze promowali między innymi największy w Polsce program lojalnościowy - VITAY oraz inne marki z Grupy Orlen. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pko-bp-ekstraklasa-2020-2021-kiedy-start-gdzie-ogladac-mecze ##

- Wypracowaliśmy wspólnie z Klubem Wisła Płock korzystne warunki współpracy w nowym sezonie. Zaangażowanie Koncernu to odpowiedź na potrzeby Klubu i kibiców. PKN ORLEN chce promować sukcesy zawodników, tak aby dalej stwarzać im jak najlepsze warunki do wytężonej pracy i osiągania kolejnych sportowych sukcesów - powiedział Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. rozwoju i reprezentant Koncernu w Radzie Nadzorczej Wisły Płock.

Wisła Płock od sezonu 2016/2017 występuje w ekstraklasie. Najwyższe miejsce, piąte, wywalczyła w sezonie 2017/2018, kiedy drużynę prowadził Jerzy Brzęczek, aktualnie trener reprezentacji narodowej.

W nadchodzącym sezonie Wisła rozpocznie zmagania ligowe 23 sierpnia o godz. 12.30 z beniaminkiem Stalą Mielec, a wcześniej 15 sierpnia o godz. 19.00 zagra z GKS Tychy w 1/32 Pucharu Polski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?