W ramach umowy Orlen nadal będzie promowany na koszulkach meczowych piłkarzy Wisły Płock i jej stadionie. W nowym sezonie firma będzie też dodatkowo premiować zwycięstwa klubu oraz chce poświęcić jeszcze więcej uwagi działaniom w zakresie szkolenia dzieci i młodzieży.
- Współpraca z Wisłą Płock doskonale wpisuje się w strategię koncernu „Orlen dla Płocka”. Tym razem PKN Orlen odpowiada na potrzeby klubu, kibiców i wszystkich fanów piłki nożnej jeszcze większym zaangażowaniem finansowym. Liczymy, że ten sezon będzie wyjątkowo udany - przyniesie klubowi bardzo dobre wyniki sportowe, a kibicom niezapomniane emocje i wiele radosnych chwil podczas sportowej rywalizacji, która będzie kończyła się zwycięstwami Wisły Płock - uzasadnia Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. rozwoju.
- Jako reprezentant PKN Orlen w radzie nadzorczej Wisły Płock będę miał okazję jeszcze bliżej poznać aspekty sportowe, biznesowe, organizacyjne i marketingowe funkcjonowania klubu sportowego oraz wizję i strategię jego rozwoju w przyszłości. Pozwoli to na lepszą ocenę funkcjonowania Wisły Płock, co będzie skutkowało o przyszłości naszej współpracy - dodaje Zbigniew Leszczyński.

Orlen po przerwie wrócił do sponsorowania klubu drużyny piłki nożnej Wisły Płock z początkiem sezonu 2016/2017. Firma od wielu lat jest też sponsorem sekcji piłkarzy ręcznych Wisły.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pkn-orlen-adidas-i-coca-cola-najbardziej-rozpoznawalnymi-sponsorami-sportu-i-kultury,7171055262525569a ##
Ponadto płocki koncern od wielu lat jest głównym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowej (tę drugą umowę na początku br. przedłużono o cztery lata). https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-sponsorem-polskiego-zwiazku-pilki-siatkowej-przez-kolejne-4-lata,7171167912646785a
Pod koniec ub.r. Orlen został partnerem zespołu Williams Racing, w którym w tegorocznym sezonie Formuły 1 jeździ Robert Kubica. Firma płaci za to ok. 10 mln euro rocznie, jej logo jest widoczne na bolidzie kierowców, ponadto Kubica występuje obecnie w kampanii reklamującej jej loterię konsumencką.











