ROZWIŃ

Ostryga osobno od OS3 multimedia

Ostryga e-ntertainment, marka agencji interaktywnej OS3multimedia specjalizująca się w budowaniu wizerunku przez rozrywkęw Internecie, została wyodrębniona jako osobna firma.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Dyrektorem zarządzającym firmy Ostryga został Jacek Jankowski,który jako brand manager od początku odpowiadał za tę markę. Wśródplanów strategicznych na najbliższe miesiące wymienia on stworzenieautorskiego systemu do zarządzania akcjami WOM, systemu analizyefektywności gier reklamowych, wyprodukowanie nowych gieroferowanych na licencji oraz rozbudowę działu obsługi klienta.

W ciągu kilku miesięcy działalności Ostryga prowadziłaintensywne działania badawcze i edukacyjne. Przeprowadziła pierwszew Polsce badanie na temat advergames, sprawdzając, kim jest polskigracz oraz jaki ma on stosunek do reklam w grach. Przedstawicieleagencji wygłosili także szereg prelekcji na temat advergames nakonferencjach branżowych oraz uczelniach wyższych.

- Zagadnienia związane z advergames są wciąż stosunkowo nowe napolskim rynku. W związku z tym naszą rolą jako pioniera w tychzagadnieniach jest nie tylko dostarczanie usług, ale takżeprzybliżanie naszym odbiorcom zagadnienia rozrywki w marketinguoraz edukowanie rynku - mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzającyOstryga e-ntertainment.

Marka Ostryga e-ntertainment powstała w ramach struktur agencjiOS3 multimedia w połowie 2006 roku. Posiada własny kilkuosobowydział obsługi klienta oraz zespół produkcyjny. Od początku jejistnienia zakładano, że wraz z osiągnięciem stabilnej sytuacji narynku i obrotów gwarantujących niezależność Ostryga zostanieprzekształcona w osobną firmę. Stan ten osiągnięto znaczniewcześniej, niż zakładano, bo po zaledwie kilku miesiącach.

Ostryga e-ntertainment specjalizuje się w budowaniu wizerunkufirm poprzez rozrywkę w Internecie. Oferta firmy obejmuje tworzeniegier reklamowych w technologii Flash, Shockwave, product placementw grach pudełkowych oraz prowadzenie niestandardowych akcji iprodukcji marketingu wirusowego. Ostryga pracuje dla takich marekjak: Agora, Aster, Bella, Getzzz, ING, Mieszko, miniclip.com,Expander oraz dla agencji interaktywnych i domów mediowych.

Komentarze (0)
MUXALATOR
3 lata temu

Tez właśnie zadaje sobie te pytanie i czekam na emisje. @Alternatywy 8(4) - „Panie Winnicki, mój rówieśniku, kiedy Twoje stacje, zawitają na Kujawach ?”

Pietras
3 lata temu

@Arion - „za to pojawiła się emisja TVP KULTURA HEVC TVP DOKUMENT HEVC, TVP KOBIETA HEVC W HD WSZYTKIE KANAŁY” Mux 6, tak to zwą. Chyba, bo do kwietnia był to mux 5 i dodam że to dziadostwo odbieram, ale nie trawię.

Arion
3 lata temu

za to pojawiła się emisja TVP KULTURA HEVC TVP DOKUMENT HEVC, TVP KOBIETA HEVC W HD WSZYTKIE KANAŁY

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu