OTC Track świętuje trzecie urodziny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ciągu trzech lat od momentu uruchomienia przez TNS OBOP badania OTC Track* znacznie powiększyło się portfolio marek, które objęte są tym pomiarem. Obecnie badane jest 6 kategorii produktów**, w których znajduje się ponad 220 marek leków bezreceptowych.

OTC Track jest unikatowym projektem o charakterze międzynarodowym, realizowanym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja). W sumie od początku jego istnienia zrealizowanych zostało 35 000 wywiadów z Polakami powyżej 15 roku życia w 144 falach badania.

Klienci TNS OBOP decydują się na monitoring średnio ponad 2 kategorii leków. Wyniki udostępniane są na platformie Miriad™, która integruje zarówno dane trackingowe, jak i dane pochodzące z innych źródeł (np. sprzedaż, akcje promocyjne i PR, temperatura powietrza). Obecnie TNS OBOP umożliwił klientom korzystanie z danych trackingowych w trybie on-line za pomocą oprogramowania WebMiriad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady