„Otwiera zmysły” – strategia promocji Kazimierza Dolnego

Władze Kazimierza Dolnego zaprezentowały plany promocji tego miasta, opartej na haśle „Kazimierz Dolny otwiera zmysły”. Strategię przygotowała Kancelaria Doradcza Synergia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Strategia promocyjna Kazimierza Dolnego opiera się na jednej z zalet tego miasta: unikalnym sposobie oddziaływania na zmysły odbiorców, który umożliwia pełniejsze zrozumienie i doznanie silniejszych wrażeń podczas pobytu w nim. Wizerunek miasta ma podkreślać, że gwarantuje ono obcowanie z kulturą i sztuką oraz daje możliwość rozwijania ukrytych pasji i poznawania nieznanych obszarów. W związku z tym hasło ogólne strategii sformułowano jako „Kazimierz Dolny otwiera zmysły”.

Wszystkie te wytyczne na zlecenie Urzędu Miasta Kazimierz Dolny przygotowała firma konsultingowa Kancelaria Doradcza Synergia. Prace nad strategią wizerunku i promocji miasta podzielono na trzy etapy: analityczny, strategiczny i wdrożeniowy. W ramach pierwszego przeprowadzono badania wizerunkowe miasta, przeanalizowano jego potencjał turystyczny oraz określono pozycję konkurencyjną na tle wybranych miast. W drugiej fazie prac określono kluczowe założenia strategiczne marki poparte wizualizacją głównego konceptu strategicznego. Na tym etapie przedstawiono również propozycje inicjatyw produktowo-promocyjnych, które zostały szczegółowo opisane w ostatniej fazie projektu – wdrożeniowej. Ponadto w planie promocji marki wyznaczono cele marketingowe i promocyjne, opis koncepcji kreatywnej oraz głównego projektu promocyjnego, jak również zalecenia w zakresie komunikacji marketingowej.

W następnym etapie Kancelaria Doradcza Synergia przygotuje dla Kazimierza Dolnego system identyfikacji wizualnej, w tym logotyp. Planowane jest też opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla lokalnego biznesu, przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta w prasie branżowej oraz przygotowanie spotu reklamowego, który wyświetlany będzie m.in. na infoscreenach w warszawskim metrze oraz w trakcie festiwalu Dwa Brzegi. Ponadto w połowie roku ruszy kampania promocyjna Kazimierza w internecie.

Natomiast od listopada ub.r. miasto wspólnie z Radiem ZET realizowany jest cykl 50 audycji tematycznych o Kazimierzu Dolnym, w których znane osobistości świata sztuki, kultury i nauki opowiadają o fenomenie tego miasta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady