Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)

Koncern Procter & Gamble przygotował na rynek indyjski reklamę pokazującą matkom, że warto wpajać synom nawyk uczestnictwa w codziennych obowiązkach domowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)

Indyjska reklama marki Ariel pokazuje scenkę z udziałem matki i dorastającego syna. Kobieta przynosi chłopakowi posiłek do pokoju i zaczyna sprzątać z podłogi ubrania. Chłopak nie zwraca na matkę uwagi, skupiając się na swoich zajęciach. Kobieta jednocześnie rozmawia przez telefon z córką, która oznajmia, że zrezygnowała z pracy. Słysząc rozmowę, syn pyta, co się stało. Telefoniczny dialog schodzi na temat męża córki, który jak się okazuje, nie wykonuje obowiązków domowych, ponieważ, jak się tłumaczy, nie umie.

Bohaterka reklamy jest tym szczerze zadziwiona... . Spogląda jednak na swojego syna, uświadamiając sobie, że sama przecież wyręcza go w sprzątaniu, praniu, gotowaniu. Reflektuje się i wręcza chłopakowi kosz z brudnymi ubraniami, razem idą je wyprać. Przyznaje się synowi, że postępowała błędnie, nie nakładając na niego obowiązków w domu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowa-reklama-gillette-oburza-bo-dlaczego-maszynka-do-golenia-ma-pouczac-mezczyzn-jak-powinni-demonstrowac-swoja-meskosc ##

Reklamę podsumowuje pytanie: "Czy uczymy naszych synów tego, czego nauczyliśmy nasze córki?" Koncern zachęca tym samym matki, by wychowywały synów na mężczyzn, którzy będą równorzędnymi partnerami we własnych gospodarstwach domowych, kiedy już opuszczą rodzinne gniazdo.

Kampania jest częścią platformy komunikacyjnej #ShareTheLoad.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator