Papilot.pl i Boska.pl wracają z Evolution Media Net do Goldbach Audience

Serwisy Papilot.pl i Boska.pl (należące do firmy G7 Media) znów będą obsługiwane reklamowo przez sieć Goldbach Audience, po zakończeniu 9-miesięcznej współpracy z Evolution Media Net.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sieć Goldbach Audience została wyłącznym partnerem G7 Media w zakresie sprzedaży reklam na Papilot.pl i Boska.pl. Umowę podpisano na dwa lata. Oba serwisy oprócz wszystkich tradycyjnych formatów reklamowych oferują marketerom opcje takie jak testowanie produktów, konkursy czy reklama natywna.

Przez ostatnie 9 miesięcy witryny były obsługiwane w zakresie sprzedaży reklam przez Evolution Media Net, po zakończeniu poprzedniej współpracy z Goldbach Audience (więcej na ten temat).

- Wraz z ponownym nawiązaniem współpracy z Goldbach Audience zyskujemy dostęp do najszerszej gamy produktów reklamowych, technologii oraz bogatego portfolio klientów i partnerów - tłumaczy Krzysztof Gagacki, prezes G7 Media.

W lipcu br. Papilot.pl zanotował 623,8 tys. użytkowników i 16,5 mln odsłon, a Boska.pl - 90,5 tys. użytkowników i 1,74 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa