Partner of Promotion, ClickAd, Mastermind Media walczą o obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości

W przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wpłynęło sześć ofert. Wśród uczestników są m.in. agencje Partner of Promotion, ClickAd, agencja reklamowa DSK - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W odpowiedzi na trwający od  grudnia 2020 roku przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wpłynęło 6 ofert.

Złożyły je agencje: SG Marketing (z ceną 4,04 mln zł), Insignia (z ceną 4,23 mln zł), Ad-venture (z ceną 4,03 mln zł) i konsorcja: Mastermind Media i Althermedia (z ceną 4,54 mln zł), Partner of Promotion i Effective Media (z ceną 2,57 mln zł) oraz ClickAd Interactive z agencją reklamową DSK (z ceną 3,66 mln zł).

Budżet resortu sprawiedliwości na dwuletnią obsługę Funduszu Sprawiedliwości wynosi 12 mln zł brutto.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/resort-sprawiedliwosci-poza-internetem-promowal-sie-w-ub-r-za-43-6-mln-zl-85-proc-budzetu-tv-wydano-w-tvp,7170760157919361a ##

W wyniku przetargu zostanie zawarta tzw. umowa ramowa, w ramach której Ministerstwo planuje udzielanie zamówień wykonawczych na realizację zadań związanych z obsługą działań informacyjno – edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości.

Będzie to m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno - edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Dotychczas za obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości odpowiadały agencje: dsk, Insignia i ClickAd, które wygrały przetarg resortu w lipcu ub.r. Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style