Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media promują unijny „Program dla szkół”

Agencje Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrały przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Programu dla szkół" realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Wystąpią w niej Adam Fidusiewicz i Katarzyna Szczepłek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym celem akcji jest promocja programu wśród rodziców i dzieci oraz edukacja na temat zdrowego odżywiania i kształtowania zdrowych nawyków.

W ramach umowy zrealizowana zostanie ogólnopolska kampania informacyjna wraz z cyklem 16 konferencji prasowych oraz działaniami w social mediach. Za obszar public relations będzie odpowiadać Partner of Promotion, planowaniem i zakupem mediów zajmie się Effective Media, a dom produkcyjny Foszer Sawicki zrealizuje filmy i spoty promocyjne. Twarzami kampanii „Pamiętnik Chrumasa" będą animowane postacie oraz aktor Adam Fidusiewicz i blogerka Katarzyna Szczepłek (autorka Niunioki.pl).

Realizowany od września 2017 r. „Program dla szkół" to ogólnopolski projekt, którego celem jest wspieranie rodziców w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Jest to kontynuacja dotychczasowych programów „Owoce i warzywa w szkole" oraz „Mleko w szkole”, które od roku szkolnego 2017/2018 zostały połączone w jedną akcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu