Pascal Brodnicki będzie promował grille Weber-Stephen

Kucharz Pascal Brodnicki został ambasadorem grilli Weber-Stephen. Będzie brał udział w różnego rodzaju działaniach promujących te urządzenia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pascal Brodnicki jako ambasador marki Weber-Stephen, obejmującej grille klasy premium i nowoczesne metody grillowania, przede wszystkim użyczy swojego wizerunku do kampanii reklamującej urządzenia tej marki. Działania public relations będą prowadzone od stycznia, a promocja w punktach dystrybucji ruszy wiosną. Jednocześnie w sprzedaży pojawi się limitowana edycja grilli One Touch Original 57cm i Q line 320 sygnowanych imieniem i nazwiskiem Brodnickiego.

Kucharz, znany głównie z własnego programu kulinarnego w TVN, poprowadzi też serię spotkań pod nazwą Akademia Grillowania. W ich trakcie będzie udzielał praktycznych porad miłośnikom grillowania oraz zaprezentuje autorskie przepisy. Jego wskazówki w formie multimedialnej będą dostępne w wybranych punktach sprzedaży i na stronie internetowej firmy Weber-Stephen Polska.

Współpraca Pascala Brodnickiego z marką Weber-Stephen jest określana przez jej dystrybutora jako perspektywiczna. W Niemczech i Austrii ambasadorem Weber-Stephen jest również znany kucharz – Johann Lafer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu