Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut

Na czele nowo utworzonego działu UX research agencji digital product design & development ExtraHut stanęła Patrycja Kołodziejczyk. Nadzoruje projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut
Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut

Kołodziejczyk jest związana z ExtraHut od 2019 r. Ostatnie dwa lata przepracowała jako UX designer i researcher. Ukończyła studia o kierunku publikowanie sieciowe i cyfrowe na Uniwersytecie Wrocławskim oraz user experience design na Uniwersytecie SWPS.

ExtraHut wykorzystuje badania UX do projektowania i transformacji produktów cyfrowych. Agencja kieruje się zasadą Simple Works (ang. proste działa). Pracuje w autorskim procesie Learn-Build-Test (z ang. poznaj-zbuduj-przetestuj). Należy do UX Fellows – globalnej sieci agencji badawczych. Z badań ExtraHut korzystali dotychczas m.in. Amazon, Indeed i Santander.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]