Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała w Euvic Digital

Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała dołączyli do zespołu agencji Euvic Digital (Euvic Performance).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała w Euvic Digital
Paweł Zapała, Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk

Paulina Klecz, jako social media project managerka zasiliła dział social media, zarządzany przez Karolinę Michalak, group account directorkę.      

Z marketingiem, a szczególnie social mediami, Paulina Klecz związana jest od ponad sześciu lat. Największe doświadczenie zdobyła w agencji marketingowej Valkea Media, z której bezpośrednio przyszła do Euvic Digital. Przez ostatnie lata efekty jej pracy, głównie contentowej można było zobaczyć na profilach takich marek jak ECCO, Faktoria Win czy Mary Kay. Paulina planuje, tworzy i prowadzi komunikacje na profilach marek, a także jest odpowiedzialna za rekomendacje działań z influencerami m.in. sektora motoryzacyjnego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/euvic-performance ##

Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała w Euvic Digital

Dział content & performance zarządzany przez Martę Maksymowicz, group account directorkę, powiększył się o Wojtka Jakóbczyka, content managera i Pawła Zapałę, web designera.

Wojtek Jakóbczyk w Euvic Digital na stanowisku content managera, zajmuje się treściami dla klientów z sektora motoryzacji i telekomunikacji.

Karierę zawodową zaczynał blisko ćwierć wieku temu w "Pulsie Biznesu", jako manager ds. cyfryzacji. Były redaktorem naczelnym serwisu autoswiat.pl i topgear.com.pl, połączył tradycyjne media papierowe Wydawnictwa RASP z cyfrowymi zasobami Onetu, pracując nad formą i treścią odpowiednią do każdego medium. Wydawał polską wersję kwartalnika "Auto.Kultur.Magazin".

Paweł Zapała jako web designer w Euvic Digital zajmuje się obsługą graficzną firm z sektora motoryzacji i telekomunikacji.

Projektowaniem witryn i interfejsów mobilnych oraz webowych zajmuje się od ponad 14 lat. Doświadczenie zdobywał współpracując m.in. z krakowską agencją interaktywną Warski.  Obsłużył kompleksowo ponad 200 firm wykonując projekty witryn internetowych, aplikacji dedykowanych czy identyfikacji wizualnych. Współpracował z wieloma Polskimi markami, liderami w swoich branżach m.in.: nazwa.pl (projekt systemu do obsługi faktur Active Invoice); Litewską grupą CityService (serwis tumieszkamy.pl) czy Posnet Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku