Paweł Deląg i Paweł „Czadoman” Dudek promują Pawełki

Firma E.Wedel rozpoczyna nową kampanię promocyjną batoników Pawełek w roli głównej. Kampanię wspierają Paweł Deląg oraz Paweł „Czadoman” Dudek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Paweł Deląg i Paweł „Czadoman” Dudek promują Pawełki

Elementem akcji jest loteria pod hasłem “Rozgryź podwójną naturę Pawełka i graj o kasę na przyjemności!”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy do 28. lutego kupić dwa dowolne produkty Pawełek na jednym paragonie i zachować dowód zakupu oraz zarejestrować się na dedykowanej stronie.

Bohaterami kampanii są Paweł Deląg i Paweł „Czadoman” Dudek, którzy mają oddawać charakter Pawełka. Deląg reprezentuje jego klasyczną stronę, podczas gdy Czadoman wnosi energię i luz. 

- Pawełek to coś więcej niż batonik – to emocje, kontrasty i ponadczasowy smak. Ta kampania to zaproszenie do zabawy, odkrywania i czerpania radości z drobnych przyjemności – podkreśla Krzysztof Bogacz, dyrektor marketingu w E.Wedel.

Kampania na szeroką skalę, AI w akcji

Podczas produkcji materiałów wideo sztuczna inteligencja odegrała istotną rolę, wspierając proces projektowania scenografii i detali wizualnych. Wszystkie postacie zostały jednak sfilmowane tradycyjnymi metodami, co pozwoliło zachować naturalność i autentyczność przekazu. Jak podaje firma, dzięki takiemu hybrydowemu podejściu udało się zoptymalizować budżet produkcyjny, jednocześnie gwarantując wysoką jakość realizacji.

Kampania, za którą odpowiedzialne są agencje H2O oraz 24/7 Communication to kompleksowa akcja promocyjna, obejmująca telewizję, media społecznościowe, radio, reklamy outdoorowe i działania w sklepach. Wszystko wspiera dedykowana strona internetowa, na której znajdziemy szczegóły loterii oraz regulamin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych