Były rzecznik Zagłębia Lubin otworzył agencję SportsDev

Paweł Junory, który w przeszłości pracował m.in. jako szef biura prasowego i rzecznik prasowy Zagłębia Lubin, uruchomił agencję komunikacyjno-marketingową SportsDev.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Oferuje ona swoim klientom opiekę nad takimi obszarami jak: public relations, social media, media relations, marketing oraz sponsoring. Oferta jest ściśle ukierunkowana na marki sportowe i podmioty zewnętrzne współpracujące lub chcące nawiązać współpracę z brandami i ludźmi sportu.

- Decyzja o powołaniu agencji na wzór SportsDev dorastała we mnie w zasadzie od odejścia z Zagłębia Lubin. Cały czas zastanawiałem się jednak nad tym, w którą stronę ten projekt powinien podążyć. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu konkurować z największymi agencjami, które ze względu na solidne zaplecze, mogą realizować zlecenia niemalże dla każdej branży, dlatego swój projekt ukierunkowałem typowo na sport, w którym zarówno ja, jak i współpracujący ze mną konsultanci jesteśmy bardzo mocni. Wiem, że doświadczenie, świeże spojrzenie i tak zwana czutka, która w świecie sportu jest niezwykle istotna, będzie naszą przewagą - powiedział Paweł Junory, CEO agencji SportsDev.

W wykształcenia jest dziennikarzem oraz specjalistą ds. wizerunku. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, a praktykę dziennikarską rozpoczął już jako nastolatek w ogólnopolskim portalu iGol.pl. W latach 2018-2019 był rzecznikiem prasowym i szefem biura prasowego klubu piłkarskiego Zagłębie Lubin.

Dotychczas pracował między innymi w zajmującej się importem i hurtową dystrybucją artykułów promocyjnych niemieckiej spółce Inspirion GmbH, gdzie był współodpowiedzialny za Trade Marketing. Pracował także w agencji marketingu sportowego  Kolakowski Football Management. Doświadczenie zawodowe zdobywał również na stanowisku menedżerskim w pionie operacji spółki DOZ,  zarządzającej siecią aptek „DOZ Apteka dbam o zdrowie”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"