Paweł Lipiec: z Hubro.pl do VML Poland

Paweł Lipiec dołączył do agencji VML Poland, w której zajmie się kampaniami z udziałem internetowych liderów opinii. Wcześniej pracował jako freelancer oraz m.in. w faceAddicted i Grupie Allegro.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Paweł Lipiec: z Hubro.pl do VML Poland
Paweł Lipiec

W VML Poland Paweł Lipiec objął nowo utworzoną funkcję influencers relations lead. Odpowiada za ambasadorski efekt kampanii realizowanych przez agencję, tzn. za skalę i dobre dopasowanie działań z udziałem internetowych liderów opinii do założeń strategiczno-kreatywnych komunikacji i marki.

- Rocznie realizujemy ponad 100 dużych kampanii z liderami opinii, w których angażujemy coraz więcej nowych środowisk i twarzy. Paweł doskonale zna środowisko nie tylko blogerów i vlogerów - to daje nam organizacyjne i planerskie wzmocnienie - tłumaczy Kamil Dmowski, activation director w VML Poland.

Przez ostatnie dwa lata Lipiec prowadził własną działalność pod marką Hubro.pl, realizując usługi e-marketingowe. Wcześniej krótko pracował jako communication & e-commerce director w agencji faceAddicted oraz przez ponad dwa lata w Grupie Allegro - jako redaktor serwisów Bankier.pl i eCommerce.edu.pl. Ponadto prowadzi blog ZeroZeroSiedem.pl.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background
Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo