Paweł Przybysz w zespole Ad-Vice

Do grona pracowników sieci reklamy on-line Ad-Vice dołączył PawełPrzybysz. Będzie odpowiedzialny za obsługę klientów i sprzedaż narynku agencyjnym.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Paweł Przybysz wzmocni szeregi działu sprzedaży agencyjnejAd-Vice liczącego w tej chwili cztery osoby. Będzie odpowiadałm.in. za współpracę z MediaCom, ZenithOptimedia, Starcom i zarozwój jednego z najnowszych produktów Ad-vice i Autentiki-Yellowgreen - sieci reklamy blogowej. Zespół działu sprzedażykierowany jest przez Dominika Dębskiego.

- Cieszymy się, że udało nam się pozyskać dobrego,zaangażowanego pracownika, mającego nie tylko doświadczenie wzakresie sprzedaży reklamy w internecie, ale także rozumiejącegorealia tego rynku w Polsce. W swoim dziale stawiamy na jakośćobsługi i kreatywność. To ona jest kluczem, którym otwieramyludziom oczy na realizacje ich celów. Czym innym jest bowiem daćkomuś radę, a czym innym służyć nią - mówi Dominik Dębski.

Przybysz, dotychczas związany z siecią Ad.net, pracował nastanowisku account managera. Doświadczenie zawodowe zdobywał wpracy z agencyjnymi klientami m.in. Starcom, Value Media,Fastbridge, McCann.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały