Paweł Przybysz w zespole Ad-Vice

Do grona pracowników sieci reklamy on-line Ad-Vice dołączył PawełPrzybysz. Będzie odpowiedzialny za obsługę klientów i sprzedaż narynku agencyjnym.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Paweł Przybysz wzmocni szeregi działu sprzedaży agencyjnejAd-Vice liczącego w tej chwili cztery osoby. Będzie odpowiadałm.in. za współpracę z MediaCom, ZenithOptimedia, Starcom i zarozwój jednego z najnowszych produktów Ad-vice i Autentiki-Yellowgreen - sieci reklamy blogowej. Zespół działu sprzedażykierowany jest przez Dominika Dębskiego.

- Cieszymy się, że udało nam się pozyskać dobrego,zaangażowanego pracownika, mającego nie tylko doświadczenie wzakresie sprzedaży reklamy w internecie, ale także rozumiejącegorealia tego rynku w Polsce. W swoim dziale stawiamy na jakośćobsługi i kreatywność. To ona jest kluczem, którym otwieramyludziom oczy na realizacje ich celów. Czym innym jest bowiem daćkomuś radę, a czym innym służyć nią - mówi Dominik Dębski.

Przybysz, dotychczas związany z siecią Ad.net, pracował nastanowisku account managera. Doświadczenie zawodowe zdobywał wpracy z agencyjnymi klientami m.in. Starcom, Value Media,Fastbridge, McCann.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background
Komentarze (0)
olo
12 lat temu

diabeł wyrobiłeś się

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek