Paypal chce zagrozić Grouponowi

Należący do eBay serwis płatności PayPal planuje wejście na rynek zakupów grupowych w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

PayPal zamierza rzucić wyzwanie takim serwisom jak Groupon czy LivingSocial i zaoferować użytkownikom promocejne oferty w oparciu o ich lokalizację i zakupowe zwyczaje.

Scott Thompson, prezes PayPal, zapowiedział wejście serwisu na rynek zakupów grupowych w I kwartale 2012 roku, we współpracy z około 200 czołowymi sprzedawcami z USA.

Z systemu płatności PayPal korzysta 103 miliony użytkowników. Firma mogłaby wykorzystać posiadaną na ich temat wiedzę do lepszego niż konkurencja targetowania promocyjnych ofert. Potencjalni klienci otrzymywaliby je na swoje smartfony znajdując się w pobliżu uczestniczących w projekcie sklepów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day