Paypal chce zagrozić Grouponowi

Należący do eBay serwis płatności PayPal planuje wejście na rynek zakupów grupowych w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

PayPal zamierza rzucić wyzwanie takim serwisom jak Groupon czy LivingSocial i zaoferować użytkownikom promocejne oferty w oparciu o ich lokalizację i zakupowe zwyczaje.

Scott Thompson, prezes PayPal, zapowiedział wejście serwisu na rynek zakupów grupowych w I kwartale 2012 roku, we współpracy z około 200 czołowymi sprzedawcami z USA.

Z systemu płatności PayPal korzysta 103 miliony użytkowników. Firma mogłaby wykorzystać posiadaną na ich temat wiedzę do lepszego niż konkurencja targetowania promocyjnych ofert. Potencjalni klienci otrzymywaliby je na swoje smartfony znajdując się w pobliżu uczestniczących w projekcie sklepów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia