Peja namawia do zjedzenia wegeburgera w kampaniii Pyszne.pl i Pasibusa

Platforma online do zamawiania posiłków Pyszne.pl i sieć gastronomiczna Pasibus zaprosiły do kampanii reklamowej rapera Peję. Artysta zachęca do wypróbowania burgerów bez mięsa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii promocyjnej Peja na swoim Instagramie opublikował wideo, z relacją z wizyty w salonie tatuażu. Nowy malunek to nóż z nabitym nań awokado. To znak poparcia Veganuary - corocznej styczniowej inicjatywy, promującej przechodzenie na dietę roślinną w ramach postanowień noworocznych.

grafika

– Jako zdeklarowany mięsożerca dość regularnie sięgam po jedzenie wegańskie jako uzupełnienie właściwej diety, ale także z ciekawości nowych smaków. Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy - napisał Peja na Instagramie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/peja-rapuje-o-krasnoludkach-pizza-hut-rap-show-wideo ##

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Peja Slums Attack (@pejaslumsattack)

Pyszne.pl promuje roślinne jedzenie

Swoje sposoby na smaczne, różnorodne, łatwe i sycące jedzenie wegańskie ujawnią w ramach kampanii także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona.

- Ambasadorzy marki — tzw. VeGang — ramię w ramię z najciekawszymi konceptami gastronomicznym przez kolejne tygodniestycznia będą przełamywali najpopularniejsze stereotypy na temat weganizmu i kosztowali dań wegańskich. Zachęcamy wszystkich do próbowania roślinnych burgerów, pizz, a także dań kuchni polskiej, korzystając z filtra “wegańska” na naszej stronie i w aplikacji. Nie pozostaje powiedzieć nic innego, jak Smacznego! - dodaje Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl, Katarzyna Makowska.

Oprócz działań PR i influencerskich, kampania obejmuje media digitalowe i kanały własne Pyszne.pl. Za kreację odpowiada zespół wewnętrzny marki oraz agencje Lensomai Communication i 180heartbeats + JUNG v MATT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu