Pełka PR dla zegarków Deja vu

Dystrybutor marki Deja vu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, firma Deja vu Fashion, rozpoczęła współpracę z agencją Pełka PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pełka PR będzie odpowiedzialna za działania media relations dla tej nowej marki oraz działania eventowe związane z otwarciem pierwszego warszawskiego sklepu Deja vu Fashion.

Za obsługę klienta odpowiadają Iwona Nawrocka i Katarzyna Czechowska.

Umowa ma charakter projektowy.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady