Peppermint z pierwszą kampania dla Heinza

Aegncja Peppermint przygotował dla marki Heinz kampanię, która zaprasza odbiorców do odkrycia wyjątkowych smaków i miłości w świecie Heinz.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Peppermint z pierwszą kampania dla Heinza

W ramach aktywacji „Powiedz tak na smak”, we współpracy z producentem biżuterii, marką Sadva, zostały zaprojektowane pierścionki, które mają za zadanie zachęcić do odkrywania świata smaków Heinz. 

Częścią kampanii jest również aktywacja konkursowa: "Wyjdziesz z nami na grilla?", która uzupełnia ideę kreatywną. Uczestnicy konkursu mają szansę wygrać wyjątkowe pierścionki z limitowanej kolekcji oraz inne atrakcyjne nagrody.

Agencja Peppermint odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz nawiązanie partnerstwa z marką Sadva. Dodatkowo, zajmowała się egzekucją assetów kampanii zarówno w obszarze digitalowym (Tinder, Instagram, Facebook, TikTok), jak i w punktach sprzedaży stacjonarnej ze specjalnie przygotowanymi na tę okazję ekspozytorami reklamowymi POS.

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej