Pepsi Max: maximum smaku bez cukru

Na początku stycznia rozpocznie się nowa kampania Pepsi Max podhasłem: "Maximum smaku bez cukru". Działania reklamowe zaplanowanow telewizji, internecie, outdoorze oraz na ambient mediach.Przewidziano także promocje konsumenckie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zaplanowane na 2008 rok działania marketingowe dla Pepsi Max sąspójne z globalną filozofią marki, którą producent konsekwentniewprowadza od 2006 roku. Kampania przebiegnie dwutorowo: działaniaATL będą komunikowały funkcjonalne cechy napoju, natomiastdziałania na ambient mediach mają na celu zbudowanie emocjonalnejwięzi z konsumentem.

- Komunikację kierujemy do mężczyzn w wieku 20 - 29 lat,lubiących ekstremalne wyzwania i unikających rutyny w codziennymżyciu. Ludzi, którzy lubią dobrą zabawę, cieszą się każdym dniem iwe wszystkim co robią są kreatywni i wyjątkowi - mówi AleksandraKaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi Cola General BottlersPoland.

Kampania telewizyjna rozpocznie się na początku stycznia ipotrwa dwa miesiące.

Dwudziestosekundowy spot będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN,TV4, MTV, Vivie, VH1, Polsacie Sport, 4 Fun TV oraz na kanałachtematycznych i w kinach.

W kampanii outdoorowej zaplanowanej na styczeń, zostanąwykorzystane citylighty, backlighty i siatki w ośmiu głównychmiastach Polski. Kampania internetowa wesprze działania ambientowena przestrzeni pierwszego kwartału 2008 roku. Pepsi Max będzieobecna m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Gadu-Gadu, Interii, o2 iportalach lifestyle'owych dla mężczyzn.

W ramach kampanii podjęte zostaną także działania promocyjneoparte na ambient mediach wykorzystujące m.in. narzędzia marketinguszeptanego, virali i samplingu.

Za działania wizerunkowe oparte na ambient mediach,odpowiedzialna jest Agencja Brainshop U-boot. Kreację do kampaniitelewizyjnej, outdoorowej oraz do materiałów POS przygotowałaAgencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej wraz z odsłoną stronywww.maxmisja.onet.pl jestAgencja Digital One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaDirection OMD, natomiast za działania PR Agencja Partner ofPromotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]