Pepsi Xmas 2006 - nowa kampania Pepsi

Pepsi General Bottlers Poland rozpoczęło świąteczną promocję konsumencką pod hasłem: 'W te święta niegrzecznym się dostanie'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pepsi przygotowała dla swoich konsumentów specjalną ofertę na Święta Bożego Narodzenia. Zgodnie z hasłem marki „Odważ się na więcej”, Pepsi wciąga konsumenta w żartobliwą grę, proponując nieco odmienne spojrzenie na tradycję Świąt. Przedświąteczny okres dominuje niekończący się korowód czerwonych Mikołajów, którzy przynoszą prezenty grzecznym dzieciom.

Lokalna kreacja tegorocznej kampanii jest osadzona w konwencji platformowej gry komputerowej. Autorem kreacji jest BBDO Warszawa i Proximity Poland. Promocja jest wspierana w kanałach sprzedaży, w TV oraz obecna w Internecie, dzięki współpracy z agencją interaktywną Digital One. Media zaplanował Media Direction OMD.

Mechanizm promocji został stworzony w oparciu o platformę mobilną i internetową z użyciem kodów spod nakrętek. W grę wchodzi butla 2l. Konsument wysyła kod spod promocyjnej nakrętki SMS’em i w zamian otrzymuje grę na komórkę lub dzwonek z kolędą, a jego zgłoszenie bierze codziennie udział w losowaniu nagród częściowych oraz nagrody głównej.

Do wygrania jest szeregnagród - każdego dnia 3 osoby otrzymają konsole PlayStation Portable, a co dwa tygodnie zostanie rozlosowana nagroda główna – MEGA BONUS.Zasady konkursu oraz platformę komunikacji z konsumentami w oparciu o SMS opracowały Agencje BBDO Warszawa i Proximity Poland wspólnie z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?