PepsiCo sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów

Koncern PepsiCo, właściciel takich marek jak m.in. Pepsi, Lay’s i Gatorade, został sponsorem piłkarskich rozgrywek Liga Mistrzów UEFA.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PepsiCo sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów

Zawarty z UEFA kontrakt zaczyna obowiązywać od 1 lipca br., czyli wraz z początkiem sezonu piłkarskiego 2015/2016. Na jego mocy Lay’s, Gatorade i Pepsi zostaną oficjalnymi markami rozgrywek, kontrakt obejmuje dodatkowo marki Doritos, Lipton i 7UP.

PepsiCo uzasadnia podjęcie tej współpracy dużą popularnością Ligi Mistrzów: jej niedawny finał pokazały stacje telewizyjne w ponad 200 krajach, a oglądało go ok. 400 mln widzów. Przewidywana średnia oglądalność transmitowanych na żywo meczów wynosi 180 mln widzów.

W Polsce mecze ostatniego sezonu Ligi Mistrzów oglądało w TVP1 średnio 2,13 mln widzów (więcej na ten temat).

Obecnie koncern PepsiCo jest także sponsorem amerykańskich lig: hokejowej NHL, koszykarskiej NBA (gdzie niedawno zastąpiła Coca-Colę - więcej o tym), NFL w futbolu amerykańskim i baseballowej MLB, a także rozgrywek krykieta Indian Premier League i International Cricket Council.

Z początkiem br. polski oddział PepsiCo zrezygnował ze sponsorowania stadionu warszawskiej Legii (więcej o tym).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska