Perla Pełna Dobra klientem Mindshare Polska

Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową Perla Pełna Dobra, producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Perla Pełna Dobra klientem Mindshare Polska

W ramach nawiązanej współpracy Mindshare Polska odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów, wspierając kampanię promującą hummus – flagowy produkt marki.

Z początkiem marca, ruszyła ogólnopolska kampania promująca hummus, jeden z kluczowych produktów marki Perla Pełna Dobra. Spoty reklamowe emitowane są w TV (Polsat, TVN i TVP oraz ich stacje tematyczne), w serwisach VOD, a także na portalach horyzontalnych oraz w wybranych kinach sieci Multikino.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mindshare, ponieważ szukaliśmy doświadczonego partnera, który mógł nam zaoferować wsparcie w doborze i odpowiedniej parametryzacji mediów. Nasza nowa marka debiutuje na polskim rynku i chcieliśmy jej zapewnić odpowiednio mocne wejście, stąd pojawienie się w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach - mówi Dawid Zielkowski, marketing manager Perla Polska.

Współpraca nawiązana została w ramach wygranego przetargu i potrwa do końca czerwca br. Firmy nie podają, jakie inne agencje brały udział w przetargu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska