PGNiG ma z TVP umowę na promocję na ponad 6,6 mln zł

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zawarła z Telewizją Polską umowę, w ramach której za promocję w TVP1 i TVP Kultura zapłaci łącznie 6,63 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spółka PGNiG zawarła z TVP umowę dotyczącą jej promocji w ramach projektu „Teatr Telewizji” na antenach w TVP1 i TVP Kultura w okresie od 2019 roku do 2022 roku.

Kontrakt opiewa na 6,63 mln zł.

W ramach umowy PGNiG uzyskuje tytuł Mecenasa Teatru Telewizji na cały ten okres. TVP z kolei zobowiązuje się do umieszczania informacji i spółce jako mecenasie we wszystkich komunikatach prasowych, podczas każdej konferencji ramówkowej (wiosna, jesień).

Ma zapewnić PGNiG dodatkowy branding na rollupach podczas śniadań prasowych z udziałem aktorów spektakli, promować PGNiG jako Mecenasa Teatru Telewizji podczas wszystkich wydarzeń, w które angażuje się Teatr Telewizji.

Logo PGNiG ma być eksponowane na zaproszeniach oraz innych materiałach drukowanych i elektronicznych dotyczących Teatru Telewizji itp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów