Piłka nożna hitem TVN Turbo

Większość widzów tvn turbo stanowią mężczyźni, którzy najchętniej oglądają mecze piłki nożnej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Które programy widzowie oglądają  najchętniej w kanale tvn turbo? Na czele październikowego zestawienia dwudziestu najpopularniejszych programów stacji, przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie Wirtualnemedia.pl, znalazła się piłka nożna, czyli mecze Ligi Mistrzów i Pucharu UEFA.

  OpisPoczątekDatyAMRSHR %LIGA MISTRZOW20:39:422006-10-31 (Tue)471 9383,26%UEFA CL /FOOTBALL/20:39:312006-10-17 (Tue)341 9832,26%UWAGA! PIRAT! 22:30:172006-10-29 (Sun)123 2551,35%ALE DZIURA 21:10:522006-10-12 (Thu)111 0870,75%KARAMBOL 21:10:012006-10-10 (Tue)104 8010,68%MONSTER HOUSE 16:30:122006-10-01 (Sun)104 5580,95%GADZET /MAG.POL./16:00:052006-10-31 (Tue)97 7461,22%TOP GEAR 10:00:032006-10-28 (Sat)97 6982,06%TOOL BOX /PROG.PORAD.POL./18:30:012006-10-15 (Sun)95 2440,71%CZAS TUNINGU 09:30:052006-10-15 (Sun)94 2061,39%MOTORWIZJA 21:41:152006-10-26 (Thu)87 7520,62%ZAKUP KONTROLOWANY 2 /MAG.MOTO.POL./14:00:042006-10-22 (Sun)86 2340,78%THE CAR SHOW16:00:102006-10-01 (Sun)77 3450,74%SAMOCHOD-MAGAZYN KAZDEGO KIEROWCY 22:00:422006-10-29 (Sun)76 5760,61%VROOM VROOM19:30:122006-10-29 (Sun)65 6860,38%JUNK BROTHERS18:00:012006-10-15 (Sun)63 8270,51%NAUKA JAZDY20:00:002006-10-13 (Fri)62 4670,43%TRANSEUROPA 18:40:042006-10-17 (Tue)59 0420,45%RAPORT TURBO22:22:282006-10-02 (Mon)57 6120,65%RENTGEN /MAG. MOTORYZACYJNY POL./21:41:462006-10-24 (Tue)57 5920,41%

Jak wynika z tych samych danych przeważającą większość widzów tvn turbo to osoby między 16-49  rokiem życia.

AFFADH %PłećMężczyźni14771,04% Kobiety5628,96%Wiek4 - 9 493,22% 10 - 1512510,45% 16 - 19613,90% 20 - 241039,19% 25 - 2917014,33% 30 - 3425518,85% 35 - 3916610,70% 40 - 44795,45% 45 - 49998,30% 50 - 54786,33% 55 - 59563,58% 60+325,69%Wlk. Miasta / wieśWieś5822,19% < 50 tys.12129,27% 50-100 tys.756,75% 100-200 tys.16113,05% > 200 tys.14028,74%ZawódTop management13511,14% Medium level18221,73% Robotnicy i rolnicy11519,86% Emeryci5213,39% Inni *)9333,88%WykształceniePodstawowe7633,43% Średnie12938,21% Wyższe12614,68% Inne**)9213,68%

*) studenci, dzieci w wieku szkolnym, bezrobotni**) wszystkie osoby do 15 roku zyciaW październiku tvn turbo miała 0,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

ChannelSHR %TVP123,12%TVP219,38%TVN19,07%Polsat15,42%TVPReg/TVP34,50%TVN242,35%TV42,13%TVN71,61%CN/TCM0,83%TVPolonia0,75%MiniMini0,60%Jetix/FoxKids0,57%AXN0,53%Polsat2_info0,50%VIVA0,50%Discovery0,40%Polsat Sport0,38%Eurosport0,37%TN/TVPULS0,36%TVN Turbo0,34%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu