Pinokio w kampanii społecznej na temat HIV (wideo)

Nowa francuska kampania społeczna dotycząca wirusa HIV wykorzystuje motyw drewnianego chłopca Pinokia.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Przygotowany z myślą o kampanii spot pt. „Woody” przedstawia dorosłego Pinokia, który poznaje dziewczynę w klubie, a następnie spędza z nią wieczór w mieszkaniu. Gdy dochodzi do zbliżenia, Pinokio zapewnia partnerkę, że prezerwatywa nie jest mu potrzebna, co skutkuje powiększającym się nosem bohatera. Spot kończy hasło „Czasami możesz kłamać nieświadome”.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem osób zarażonych wirusem HIV, które o tym nie wiedzą. Według przytaczanych badań w całej Europie ich liczba może sięgać 650 tys.

Akcję realizuje organizacja Aides, natomiast spot przygotował paryski oddział agencji TBWA. W sieci pojawiło się również wideo przedstawiające proces powstawania spotu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski