Piotr Ciąćka odchodzi z Kantar Polska

Po sześciu latach pracy z agencją badawczą Kantar Polska żegna się Piotr Ciąćka, client business and partnerships director.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Piotr Ciąćka odchodzi z Kantar Polska
Piotr Ciąćka

„To był świetny czas - pełen wyzwań, przygód oraz nieustającej nauki! Załogo Kantara - zarówno w Polsce jak i na świecie - jeszcze raz bardzo dziękuję!” - poinformował na LinkedInie Piotr Ciąćka.

Piotr Ciąćka ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie w branży badawczej - pracował przez 11 lat w Millward Brown, a także w Ipsos i TNS. Obsługiwał największe polskie i zagraniczne firmy w zakresie badań rynku i doradzał ich zarządom w zakresie doboru skutecznych i innowacyjnych narzędzi. Do Kantar Polska dołączył w marcu 2019 roku jako client director. Od ponad trzech lat pełnił funkcję client business and partnerships directora.

Równolegle do kariery w branży badawczej Piotr Ciąćka skupiał się na zaangażowaniu społecznym. Kilka miesięcy temu dołączył jako Operations Director do zarządu Help.NGO - globalnej organizacji pozarządowej zaangażowanej we wspieranie społeczności dotkniętych kryzysami humanitarnymi, katastrofami naturalnymi albo konfliktami zbrojnymi poprzez dostarczanie im innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Swoje dalsze plany zawodowe Ciąćka zakomunikuje w najbliższych tygodniach – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu