Piotr Kania: z Dragon Rouge do Logic Design

Piotr Kania objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji projektowo-doradczej Logic Design. Wcześniej pracował jako art director w agencjach Dragon Rouge i Lothar Boehm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Kania: z Dragon Rouge do Logic Design
Piotr Kania

Jako dyrektor kreatywny Logic Design Piotr Kania będzie nadzorować projekty kreatywne realizowane przez agencję w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz uczestniczyć w tych prowadzonych wspólnie z pozostałymi oddziałami Logic Design na świecie.

Poprzednio przez siedem lat pracował jako art director w agencji Dragon Rouge. Wcześniej pełnił taką samą funkcję w Lothar Boehm.

Z branżą Piotr Kania jest związany od ponad 15 lat. Zajmował się przede wszystkim tworzeniem marek oraz projektowaniem grafiki i struktury opakowań.

Realizował projekty dla takich marek jak 3Bit, Algida, Bahlsen, Brackie, Brok, Chappi, Czysta de Luxe, Dulux, Eko Śnieżka, Harnaś, Hochland, Jacobs, Knorr, Królewskie, Kubuś, Lubella, Lubelska, Luksusowa, Łowicz, Nobiles, Prymat, Redd’s, Tatra, Tymbark, Wódka Premium, Wyborowa, Żubr, Żywiec i Żywiec Zdrój.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day