Piotr Lisowski w zarządzie Grupy Interia.pl

Dyrektor finansowy Grupy Interia.pl Piotr Lisowski dołączył do zarządu firmy. Obok dotychczasowych obowiązków, będzie nadzorować dział prawny i pion administracyjno-kadrowy. Wesprze też zarząd w realizacji strategii całej Grupy Interia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pracę w Grupie Interia.pl Piotr Lisowski zaczął w 2004 roku jako kontroler finansowy, później awansował na dyrektora finansowego. Po przejęciu Interii przez Bauer Media Group był zaangażowany także w procesy akwizycyjne spółek w Bauer Media Group, głównie spółek z segmentu SEM i OCP.

Wcześniej Lisowski pracował w dziale audytu Ernst & Young (obecnie E&Y). Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), ma kwalifikacje zawodowe ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants).

- Piotr Lisowski pracuje w Interii od wielu lat, doskonale zna firmę, jest świetnym finansistą i jestem pewny, że doskonale poradzi sobie z realizacją celów, jakie wiążą się z objęciem przez Piotra nowej funkcji w spółce - uzasadnia Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

Pozostałymi członkami zarządu Grupy Interia.pl pozostają Paweł Chwaleba i Radosław Kucko.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji