Pisma komputerowe tracą, “PC Format” najbardziej w dół

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “PC Format”. Nowym liderem został “CD Action”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Poświęcony grom komputerowym „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) miał we wrześniu br. sprzedaż ogółem na poziomie 76 861 egz., notując spadek o 15,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycję wicelidera z pierwszej lokaty spadł ”PC Format” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 67 660 egz. po największym spadku w rankingu, wynoszącym 26,65 proc.

Podium zamyka dwutygodnik “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Zanotował on także sporą stratę (26,46 proc.) i zakończył wrzesień br. z wynikiem na poziomie 36 376 egz.

We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował “Chip”, którego wynik poszedł do góry o 1,71 proc. Majwięcej stracił z kolei “CD Action” - jego starta wyniosła aż 28,1 proc. 

*- „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu, reszta pism to miesięczniki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"