Piwo Žatecký z internetowym programem komediowym "Dobre Noviny". Prowadzącymi Michał Kempa i Piotr Szumowski

Marka Žatecký (Carlsberg Polska) rozpoczęła na You Tubie emisję programu komediowego „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go standuperzy Michał Kempa i Piotr Szumowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piwo Žatecký z internetowym programem komediowym "Dobre Noviny". Prowadzącymi Michał Kempa i Piotr Szumowski

„Dobre Noviny by Żatecky” to program, w którym prowadzący z humorem komentują aktualną sytuację. Michał Kempa i Piotr Szumowski skupiają się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach.

Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków. Pierwsze dwa są już dostępne na You Tubie.

Standuperzy w programie marki Żatecky

- Program „Dobre Noviny by Żatecky” daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia - komentuje Anita Matuszewska, straszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-ateck-sv-tl-le-ak-bezalkoholowe-cena-opinie ##

Program zakłada także interakcję z widzami. Każdy może podzielić się  z prowadzącymi swoimi osiągnięciami i spostrzeżeniami, przesyłając zdjęcia, grafiki czy materiały video na oficjalny profil marki Žatecký na Facebooku. Spośród nadesłanych materiałów wybrane zostaną treści, które standuperzy skomentują w kolejnych odcinkach.

Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały