4 mln paczek chipsów Lay’s w loterii piwa Warka

Grupa Żywiec rozpoczyna w sobotę nową loterię podkapslową marki piwa Warka, którą wesprze kampanią w telewizji i internecie. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy: agencje Lvov i The Digitals, dom mediowy MediaVest, dom produkcyjny  Papaya Films, Televisor, Studio Global i Roots PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4 mln paczek chipsów Lay’s w loterii piwa Warka

By wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się nadruk informujący o nagrodzie. Wygrane paczki chipsów (Lay’s 80 g, do wyboru w pięciu różnych smakach) odebrać można we wszystkich punktach sprzedaży, biorących udział w promocji.

Loteria startuje 1 lipca, a kapsle i zawleczki można będzie wymieniać na nagrody do 31 października. Jest to już trzecia taka wspólna akcja Warki z Lay’s.

Tegoroczną loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach, która ruszy w połowie lipca. Spot reklamowy, podkreśla jak doskonałe połączenie stanowią piwo i chipsy, a utrzymany jest w konwencji Planety Warka - wyimaginowanego miejsca, w którym spełniają się męskie marzenia.

Działania reklamowe będą też realizowane w serwisach VoD i w social medi oraz poprzez materiały w punktach sprzedaży.

Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła agencja Lvov. Działania w kanale digital i w social mediach realizuje agencja The Digitals, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Papaya, a postprodukcją zajął się Televisor. Opakowania i POSM zaprojektowało Studio Global. Wsparcie public relations zapewnia Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style