Artegence zajmie się obsługą BTL piwa Żywiec

Agencja Artegence odpowiada za kompleksową komunikację BTL marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Zajęła się też zaprojektowaniem i wdrożeniem nowej wersji serwisu Męskiego Grania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Artegence zajmie się obsługą BTL piwa Żywiec

Artegence już od prawie trzech lat pracuje dla Grupy Żywiec w obszarze digitalu i obsługuje wiele brandów z jej portfolio. Teraz Grupa Żywiec rozszerza współpracę z agencją o działania BTL dla marki piwa Żywiec.

- Dzięki dotychczasowemu zaangażowaniu i doświadczeniu oraz satysfakcjonującym wynikom wcześniejszych projektów zdecydowaliśmy się zaprosić Artegence do udziału w przetargu na komunikację BTL. Proponowane przez agencję rozwiązania były najlepsze, co zaowocowało rozszerzeniem naszej współpracy. Przed nami jeszcze wiele inspirujących działań, które na pewno wpłyną na rozwój marki Żywiec - mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager w Grupie Żywiec.

W tym roku postanowiono także odświeżyć stronę festiwalu Męskie Granie, którego inicjatorem jest marka Żywiec. Serwis zyskał nowy projekt architektury informacji - treści uporządkowano na kilku podstronach m.in.: strona główna, koncerty/line-up, single, artyści, bilety, Męskie Granie Orkiestra. Strona jest utrzymana w minimalistycznej estetyce i czerpie z dobrze kojarzonej identyfikacji wizualnej festiwalu.

Artegence odpowiadała m.in. za kompleksową komunikację Loterii Żywca w digitalu – zaprojektowanie i częściowe wdrożenie strony loteryjnej, kampanie display i wsparcie SoMe.

Obsługą BTL marki Żywiec zajmowała się agencja Just.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"