Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Za strategię, realizację działań i obsługę mediową odpowiada dom mediowy Codemedia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)

Kampania reklamowa w telewizji obejmuje emisje spotu m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV, Polsat Sport.  Film reklamowy wyświetlany jest równolegle na platformach VOD – Player, IPLA – oraz na YouTube.

Kolejne odsłony kampanii zaplanowano w social mediach, a ich uzupełnieniem mają być działania intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.

Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju.

Za kreacje oraz spot reklamowy odpowiada agencja NuOrder, zaś za strategię kampanii i zakup mediów – Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej