PKN Orlen szuka dostawcy napojów kawowych marki własnej

PKN Orlen poszukuje producenta napojów kawowych, które pod marką koncernu znalazłyby się w ofercie jego punktów detalicznych. Chodzi o napoje w butelkach szklanych i w puszkach. Oferty można składać do 8 kwietnia.

pap/jd
pap/jd
Udostępnij artykuł:

Informując w ogłoszeniu o „postępowaniu dotyczącym wyboru producenta napojów kawowych pod marką własną należącą do PKN Orlen", koncern przypomniał, że sprzedaż produktów w tej kategorii prowadzi na ponad 1300 własnych stacjach paliw.

Napoje kawowe Orlenu w kilku wariantach

Jak wyjaśniono w opublikowanej dokumentacji, do głównych celów prowadzonego postępowania należą: dobór asortymentu zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw PKN Orlen, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej, aktywne zarządzanie kategorią dzięki bezpośredniej współpracy z producentem towarów sprzedawanych w punktach detalicznych koncernu i zwiększanie sprzedaży.

„Aby osiągnąć tak zdefiniowane cele, PKN Orlen planuje podpisanie umowy ramowej z wybranym w niniejszym postępowaniu producentem napojów kawowych" - zapowiedział koncern. Wyjaśnił przy tym, że umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego dostawcy poprzez określenie warunków zakupu i dostaw produktów.

W opublikowanej dokumentacji postępowania PKN Orlen podał, iż chodzi o zapewnienie dostaw napojów kawowych w butelkach szklanych - kawa na mleku sojowym, kawa na mleku migdałowym, kawa na mleku owsianym, kawa na mleku kokosowym i cold brew, a także w puszkach - kawa americano, kawa latte, kawa latte vanilla oraz kawa americano z tonikiem.

W ramach postępowania zaplanowano trzy etapy, najpierw analizę złożonych ofert, następnie spotkania negocjacyjne z potencjalnymi dostawcami, którzy spełnią wymagania formalne i ostatecznie wybór producenta. „Estymowane ilości produktów zostaną podane w drugim etapie, po załączeniu przez oferentów podpisanego oświadczenia o poufności informacji" - zastrzegł w ogłoszeniu PKN Orlen.

Koncern podał, iż w ramach postępowania dotyczącego wyboru producenta napojów kawowych pod marką własną należącą do PKN Orlen oferty można składać do 8 kwietnia.

W 2017 roku Orlen wprowadził na rynek markę własną O!, pod którą sprzedaje m.in wodę. W tym czasie zapowiedział też pilotaż projektu "Spiżarnia Regionów", w ramach którego do sprzedaży miało trafić kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski. Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]